חברת קלין בוקס בע”מ המפעילה אפליקציה זו עושה את מירב מאמציה להנגשת המידע והשירות המוצע על ידיה לאנשים עם מוגבלויות. החברה תמשיך לשפר ולעדכן את האפליקציה לצורך יצירת שוויון הזדמנויות במרחב הדיגיטלי לכלל המשתמשים.
לאחר ביצוע התאמות הנגישות באפליקציה, אנו מאפשרים לאנשים עם מוגבלות הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות להשתמש ולהזמין את השירות המוצע בה בצורה נגישה, מהירה ואיכותית.
אפליקציית DONE נבדקה במכשירים סלולריים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד בגרסה 9, גרסה 11 וגרסה 12.
תאימות המידע המופיע באפליקציה והשמעתו על ידי התוכנה להקראת מסך נבדק באמצעות קורא מסך מסוגTALKBACK משולב מנוע דיבור בעברית מסוג Hebrew TTS.
הייעוץ והליווי בנושא נגישות אפליקציית DONE בוצע על ידי צוות WEB-A הנגשת אתרים, אפליקציות ומערכות מתקדמות.
הלוקרים ממוקמים במרכזי קניות ובמרחבים ציבוריים והדרך אליהם נגישה לאנשים עם מוגבלות.
משתמש עם מוגבלות יוכל לקבל את החבילה בלוקר נגיש בעת שהוא יציין זאת במסגרת הזמנת איסוף הלוקר / סימון התיבה באזור הפרופיל האישי שלו.
צוות חברת קלין בוקס בע”מ מאמין כי לכל אדם עם מוגבלות צריכה להיות היכולת לקרוא ולהבין את המידע המופיע באפליקציה בצורה שווה, מהנה וחווייתית.
באפליקציה זו בוצעו שינויים והתאמות מיוחדות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית והמתאימה ביותר לצרכי המשתמשים. עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או נמצאים בתהליכי הנגשה לאנשים עם מוגבלות.
נתקלתם ברכיב באפליקציה שאינו נגיש? פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק לשפר אותו בהקדם האפשרי וכמובן להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בצורה מהירה, אישית ובהתאם לשביעות רצונכם.
דואר אלקטרוני : [email protected]
טלפון נייד: 072-3930955(ניתן לפנות גם באמצעות מסרון / הודעת וואטסאפ)